سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شفق خبر

5 ویژگی برتر ماشین لباسشویی بوش که باید بدانید


ماشین لباسشویی ها در مدل های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از این مدل ها آپشن های خاص خود را دارند که از ویژگی های خاص آن ها محسوب می شود. ماشین لباسشویی های بوش دارای ویژگی های مشابهی هستند و همانطور که می دانید بوش یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در جهان است. لوازم خانگی بوش در چند سال گذشته به خصوص در سال های اخیر توانسته کیفیت بالای خود را به اثبات برساند و به عنوان پرفروش ترین برند شناخته شود. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد بهترین ویژگی های ماشین لباسشویی بوش که قبل از خرید حتما باید بدانید صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید

پنج ویژگی برتر ماشین لباسشویی در برند بوش

بوش مدت زیادی است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه مانند یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و ... حضور داشته و از کیفیت و خلاقیت زیادی در محصولات خود استفاده می کند. علاوه بر این، اگر ماشین لباسشویی می خواهید که عملکرد عالی از خود نشان دهد و برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی برای شما کار کند، بوش گزینه بسیار مناسبی است. اما سوال اینجاست که بهترین ویژگی ماشین لباسشویی بوش چیست که ما را وادار به خرید این برند می کند؟! با نمایندگی بوش همراه باشید تا شما را با پنج ویژگی برتر تعمیر لباسشویی بوش  آشنا کنیم.


فناوری جدیدی به نام Drum Vario

شستن لباس های ظریف و گران قیمت در خشکشویی استرس بیشتری دارد. زیرا بسیاری از شما نگران این هستید که چنین لباس هایی در دستگاه آسیب ببینند. خوشبختانه ماشین های لباسشویی بوش از تکنولوژی Vario Drum استفاده می کنند که بهترین نتیجه را برای شستشوی پارچه های ظریف ارائه می دهد.

سطح این درام دارای قسمتی صاف و منحنی است تا از گیر افتادن لباس های ظریف در درام جلوگیری کند. در نتیجه لباس ها کشیده نمی شوند، پارگی ها و لباس های نازک به راحتی شسته می شوند و بسیار نرم می شوند. علاوه بر این، سطح صاف درام کثیفی را تمیز می کند و از دستگاه در برابر آسیب محافظت می کند که این ویژگی منحصر به فرد شستشو است. یک ماشین است

موتور محرک بی صدا

یکی دیگر از ویژگی های مهم ماشین لباسشویی بوش، فناوری بی صدا بودن آن است. موتور محرک که به عنوان موتور اکوسیلنس نیز شناخته می شود، صدای کمتری در موتور ایجاد می کند و صدای کمتری نسبت به سایر محصولات تولید می کند. این فناوری در ماشین لباسشویی به شما این امکان را می دهد که لباس های خود را در محیطی آرام و ساکت بشویید. علاوه بر آرامشی که از آن لذت می برید، مصرف انرژی نیز از این طریق کاهش می یابد. اگر می خواهید در شب لباس بشویید، مراقب باشید که مزاحم دیگران نشود و شستن لباس ها بسیار راحت است که این یک امر کاربردی است. این مقاله برای کسانی که در خانه زایمان می کنند بسیار مفید است.

تکنولوژی ضد لرزش

لرزش دستگاه قطعا اتفاق خوشایندی نیست. خوشبختانه برند بوش راه حلی عالی اندیشید و این مشکل را برطرف کرد. بدین ترتیب یک سیستم ضد لرزش در این دستگاه تعبیه شده است تا قطعات متحرک خودرو بدون ایجاد صدا کار کنند. این سیستم ضد لرزش ماشین لباسشویی بوش دارای ضربه گیر و فنر است که تمامی لرزش ها را جذب می کند. در نتیجه درام دستگاه به صورت بی صدا و پیوسته می چرخد.

فناوری به نام آب فعال

اگر راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش را مطالعه کرده باشید، احتمالا نام این فناوری را شنیده اید. ماشین های لباسشویی بوش به لطف استفاده از فناوری آب اکتیو یا به عبارتی آب اکتیو آب بسیار کمی مصرف می کنند. با این فناوری نوآورانه شاهد افزایش عملکرد دستگاه خواهید بود و قادر خواهد بود انواع لباس ها را به خوبی بشویید. در واقع این فناوری آب را به صورت هدفمند روی لباس پخش می کند و دارای فیلتر مخصوصی است که در مصرف انرژی و آب صرفه جویی می کند.

فناوری برنامه iDos

از این فناوری به عنوان آخرین مزیت ماشین لباسشویی بوش نیز باید نام برد. با استفاده از این فناوری شما اطمینان حاصل می کنید که ماشین لباسشویی هر بار از مقدار مناسبی از مواد شوینده استفاده می کند. به عنوان مثال، فناوری iDos دارای سنسورهایی است که به طور خودکار لباس را وزن کرده و میزان کثیفی و لکه روی لباس را به روشی کاملا هوشمند مشخص می کند. سپس دوز مواد مورد نیاز برای شستشوی لباس ها مشخص می شود. البته این فناوری کارکردهای دیگری نیز دارد. این به شما امکان می دهد سرعت درام، زمان آبکشی و برنامه شستشو را تنظیم کنید و به لطف این عملکرد می بینید که ماشین لباسشویی بوش چقدر می تواند با مارک های دیگر متفاوت باشد.